Tusen takk til dere følgere

Categories Blogg


Jeg vil bare bruke et par minutter til å takke alle dere fantastiske følgere🥰Dere som har fulgt vår reise gjennom tykt og tynt. Dere har gitt meg masse tro på meg selv. Gitt meg mot til å satse på ting jeg aldri kunne drømt om for ikke mange årene siden.

Hvem hadde trudd for ett år siden at vi nå skulle ha både nettbutikk og fysisk butikk. Hvem hadde trudd at nå kommer snart min andre kokebok ut.

Det har vært et eventyr uten like det siste året. Og dere følgere er de som skal ha en stor del av takken for det❤️

Jeg trur jeg har verdens beste følgere. Dere står opp for meg i kommentarfelt. Dere gir råd, ros og ris. Det er ikke bare jeg som lærer dere ting. Dere har også lært meg veldig mye. Så jeg syns vi er et godt team🥰Er dere ikke enig?

Ja, det har vært litt lite tid til blogging og nye oppskrifter de siste par månedene. Jeg har lagd mange oppskrifter, men de kunne jeg ikke legge ut. For de skulle i den nye boka som kommer rundt 1. juni

Det har vært travelt med å etablere butikken. Dere har jo fått vært med på reisen gjennom bilder på Facebook da. Jeg har ikke hatt like god til å svare på alle deres kommentarer og spørsmål, men sånn er det innimellom😊Det betyr ikke at jeg overser dere.

Jeg lurer litt på hva de neste årene bringer. Det er det ingen som vet enda. Vi koser oss i hvert fall på veien. Nyter livet og hverandre. De små tingene som betyr så mye.

På vegne av Kokkefruen, våre barn, Cian og meg selv. Tusen takk for all støtte og motiverende ord. Vi setter veldig veldig stor pris på det❤️

22 kommentarer

22 thoughts on “Tusen takk til dere følgere

  1. Veldig kjekt å følge dere. Er imponert over hva dere har fått til på kort tid.
    Lykke til videre. Dette går nok bra. Tipp, topp, tommel opp👍😀🌸

  2. Koselig å høre 🥰 du har vært en sann inspirasjon for meg , og eg takker deg masse for det ❤️ masse lykke til , eg heier på deg og Kokkefruen ❤️❤️

  3. Du og dine har gjort en kjempejobb får å komme dit du er i dag👏👏👏👍👍💐❤️Ønsker deg lykke til videre med ditt virke😋😀

  4. Takk for alt du legger ut En stor glede å følge deg. Du gir meg mye inspirasjon.
    følger deg selvfølgelig videre. Ønsker deg og kokkefruen lykke til videre.

  5. Dere har stått på,gitt råd ,tatt i mot tips ( og kanskje kjeft)
    Pass på at dere gir hverandre både ros og klemmer.
    Takk for at jeg får følge dere!!

  6. Dere har gjort en kjempejobb. Har til tider vært redd for at det ble for mye på dere. Nyt det dere har fått til, og tvi tvi videre.👏👏👏

  7. Det har vært et utrolig år for dere. så fin støtte du har i familien. stor kred til de som er med deg hele veien. Men mest kred til deg, du er dyktig i faget. Ønsker dere lykke til videre. Skal besøke butikken.

  8. Leser oppskriftene dine med glede. Ikke mye fiksfakseri med rare inngredienser. De jeg har forsøkt, har vært veldig gode. Setter også stor pris på at du er åpen om fortiden din, og hvordan det påvirker deg. Du er et lysende eksempel på at om ting ser håpløst ut, så finnes det en vei og et liv uten rus. Det skal du ha en STOR takk for. Lykke til videre og jeg gleder meg til fortsettelsen 🙂

  9. Du er så ærlig og god med fortellingene om din fortid og dit nye liv Det er så fint å følge deg og dine. Det er som du sier: Kjærlighet er en basis i livet, trygghet gir en styrke. Mange har mye å lære av deg. Matoppskriftene dine er en basis for oss følgere, og det er dine dagligdagse fortellingene om livet som vi også settet stor pris på.

  10. Jeg mener at suksessen din bygger på at du lager og deler oppskrifter for vanlige folk.

    Med mer og mer ferdigmat og halvfabrikata går kunnskap og erfaring om matlaging tapt.

    Etter min mening er det å lære folk å lage hverdagsmat av vanlige råvarer det aller viktigste du gjør.

    Tusen takk.

  11. Det er beundringsverdig, det du og dine har fått til i løpet kort tid. Ja, en lærer som sagt hele livet og jeg personlig har hatt stor glede av å følge med på bloggen din og fb. Jeg benytter meg stadig av dine oppskrifter, men ofte gjør jeg en liten personlig “vri” (ikke alltid like vellykket, men da har jeg iallefall lært enda mer).

  12. Beste Tom! Jeg er så glad for alt positivt som skjer i livet ditt! Og jeg unner deg og dine alt det gode som du nevner.
    Dine oppskrifter er gode og ujålete,- det setter jeg pris på!
    Du har en ekstra plass i hjertet mitt og jeg ønsker deg lykke til med prosjektene.
    👏🏻🤩 Tone🥰

  13. Fine Tom. Tusen takk for dine flotte ord til oss følgerne. Du er ikke lagd av pudder, men krutt. Etter alle vanskelig år har du stått opp som en vinner. Hilsen en imponert følger. Hils kokkefruen å unga også🌹👏🎺

  14. Tror jeg må minne deg på det faktum, Tom, at det er du og din familie som har utviklet og realisert ønsker og drømmer her❤️ Vi lykkelige følgere har stått på sidelinjen og applaudert, og kanskje ytret bekymring ang. helsen deres. Jeg er stum av beundring, og full av varme tanker og ønsker for flokken din. Lykke til videre ☘️❤️ Et lite råd til sist, legg, innimellom, bena høyt 😉

  15. Ønsker dere lykke til videre.
    Dere har stått på, så jeg håper dette blir vellykket. En fornøyelse å følge deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *