30 000 følgere på Facebook

Categories Blogg


Da har bloggsiden min på Facebook passert 30 000 følgere. Noe som er helt fantastisk!!

For en reise det har vært siste året.

Jeg hadde jo bare en liten matside på Facebook før jeg ble blogger for 1.5 år siden. Og på den tiden så har følgertallet økt med 25 000. Det er ganske utrolig.

De første månedene var det vanskelig å komme seg opp på topp 10 listen, men det løsnet mot våren i fjor. Og jeg holdt meg på topp 10 etter det.

Fra starten av august i fjor (8.august) klatret jeg også opp til 1. plassen. Og har vel nesten holdt meg stabilt der siden 6. september 22.  Er 6 dager jeg har vært på 2. plass da. Grunnen til at jeg husker 6. september, er at det var bursdagen min.

Det siste året har det skjedd mye. Jeg begynte å få betalt for reklamen på bloggen. Det er jo kjekt, selv om det har variert fra 6-23 000 i måneden på den tiden. Disse månedene blir det mindre. For lesertallene i sommer er veldig lave.

Jeg har startet eget firma på nyåret. Jeg holder nå på med min første kokebok, som kommer til høsten.

I mars giftet jeg meg med min aller beste venn♥️Det er det beste av alt🥰

Jeg skal nå også samarbeide med Bakeren og kokken. Nordens største nettbutikk innen kjøkkenutstyr. Sjekk de gjerne ut HER

Så det har skjedd ganske mye siste året. I juni var kokkefruen og jeg på bloggtreff i Trondheim. Der vi fikk bli kjent med mange andre bloggere på denne plattformen. Og satser på at det blir mange nye bloggtreff i framtiden også.

Det som mangler nå, er Vixen awards. Selv om jeg ikke har store sjansen mot de store kjente influencerne fra Instagram og TikTok. Men, men..sånn er det.

Jeg vil takke alle dere som har fulgt meg på min reise. Uansett om du er gammel eller ny følger. Uten dere hadde jeg ikke kommet så langt.

Så tusen takk alle sammen🥰

Da er det bare å jobbe på videre. Lage masse god mat som jeg kan dele med dere. Historier og reiser fra vårt liv. Oppturer og nedturer. Ja, jeg deler jo det meste med dere.

Og igjen, tusen takk for all støtte❤️

Love you all🥰

Tom Martin

8 kommentarer

8 thoughts on “30 000 følgere på Facebook

  1. Så trivelig og velfortjent. Gratulerer masse. Det er så fint å følge deg for du har så mye å gi, hver dag av føde – for både kropp og sjel. Tusen takk for alt du gi hver dag og den humoren din – den er også helt dyrebar.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *