En fantastisk god omelett

Categories Oppskrifter

Omelett kan være godt til både lunsj, middag og kvelds. Og det fins utallige forskjellige varianter du kan lage. Her bruker man det man har for hånd.

Denne omeletten jeg har lagd her inneholder:

  • egg
  • melk
  • krydder (vegeta og provance)
  • kyllingbiter
  • løk
  • paprika
  • tomat
  • skinke
  • ost

Egg, melk og krydder vispes i en bolle.

Smelt smør i en stekepanne. Hell i røren.

Ha i alle grønnsaker, skinke, kylling og til slutt ost og provancekrydder.

Sett stekepannen eller ildfastform i stekeovn på 200 grader ca. 10 minutter.

Server med brødskive og salat. Eller tilbehør etter eget ønske.

2 kommentarer

2 thoughts on “En fantastisk god omelett

  1. Tillykke med bloggen . . . Men jeg savner det sted hvor det står “oppskrifter”, så når jeg klikker der, så kommer alle dine oppskrifter opp og jeg kan bare klikke på den oppskriften jeg leter efter . . . F.eks efter “kategorier” øverst på siden 🙂

    1. Takk for det😊Ja, den knappen fungerer ikke ser jeg. Må forske litt på det. Prøver å bli litt kjent her inne første dagen😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *