En rundtur på Akershus festning

Categories Blogg

Kokkefruen hadde veldig lyst på en runde på Akershus festning. Så da måtte vi jo selvfølgelig innom der. Der var det utrolig mye historie i vegger, rom og korridoren. Jeg syns det var en fin tur.

Tok jo selvfølgelig mange bilder underveis. Kan jo ikke være blogger uten å dokumentere. Kokkefruen var kjempefornøyd da. Hun elsker jo slike plasser.

Jeg har aldri vært innom der før, men det har hun. Tenkt alt som har foregått her da. Jeg ble mektig imponert. Her kommer litt flere bilder fra runden.

Alle detaljer rundt om kring imponerte stort. Helt utrolig at dette er lagd for så lenge siden. Har dere vært der?

Har dere muligheten, burde dere absolutt besøke festningen.

Vi måtte også innom Hjemmefrontmuseet når vi var der oppe. For det hadde Kokkefruen også veldig lyst til. Var jo mye å se på der også

8 kommentarer

8 thoughts on “En rundtur på Akershus festning

  1. Jeg og Kari skal på Paradox-museet 🙂 Kjersti drar hjem på morgenen. VI har shoppet og vært på Grønland. Eller…JEG har shoppet 😉

  2. Var der med skolen når jeg var en liten jente, men kan ikke huske noe av det du viser her. Er jo maaaange år siden. 😊
    På tide med ny tur ser jeg. Takk for tips. 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *