En helt enkel omelett er raskt å lage. Og er ikke mye som skal til for å lage en smakfull en. Her lagde jeg en som er ferdig på få minutter.

Her har jeg kuttet opp litt løk, vårløk. Har litt mais på boks, frisk oregano, ost og skinke. Og selvfølgelig egg da. Du må knuse noen egg for å lage en god omelett😁

Jeg har smør i en stekepanne. Imens visper jeg sammen 4 egg, litt salt, pepper og chiliflakes.

Røren har jeg i panna. Så har jeg over grønnsakene og skinken. Lar omeletten surre ett minutt.

Jeg skrur platen av og legger på ost og frisk oregano. Setter på et lokk og lar omeletten stå i 3-4 minutter.

Så drysser jeg over litt sprøstekt hvitløk. Da er det bare å servere. Fort og enkelt, ikke sant😉

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *