Enkel middag på 6-7 minutter

Categories Middag, Oppskrifter, pasta

Jeg skulle ned å handle noe til middag og eldste jenta ble med. Hun fant ut at hun skulle velge middag, og da viste jeg hva det ble, for hun elsker Tortelloni. Og hun mente vi bare skulle ha det. Sitte å trykke i seg bare det hørtes litt kjedelig og ikke minst dyrt ut. Så hun valgte ihvertfall og ha litt salat til.

Jeg ville ha et par ting til, så da ble det fløte, revet ost og grønn pesto også.

Denne middagen er enkel og veldig rask å lage. Tortelonni var med ost og skinke. Den kokes litt kortere en de 4 minuttene som står på pakken.

I en panne koker jeg opp fløte, her har jeg brukt en halv pakke. Når den har kokt ett minutt har jeg i 2-3 ts pesto. Ikke la det koke noe mere, trekk pannen vekk.

Sil av Tortelloni og ha de i sausen.

Strø over litt revet ost og server.

Her serverer jeg med salat, rømmedressing og pesto.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *