FOR EN UKE!!

Categories Blogg

Reklame | Egen kokebok

Onsdag forrige uke kom opplag 2 fra trykkeriet. Og vi hadde mange bestillinger på de allerede. Og alle bestillinger tom 9/11 skulle signeres.

Torsdagen satte vi i gang. Det har nesten gått i ett fra morgen til kveld. Både Kokkefruen, eldstejenta og svigermor har stått på som helter i 6 dager nå.

Det er skrevet hilsen og signering i bøker. Pakkelapper og fraktlapper er skrevet ut. Det er blitt pakket og stablet. Fraktet til posten hver eneste dag for sending.

Og endelig ble vi ajour med alle bestillinger i dag. Alt er nå pakket, og de siste 300 sendes i morgen tidlig.

Det gjør vondt i hele kroppen, men så verd det! Så pass må man tåle, ikke sant.

Nå kan vi i hvert fall ta bestillinger etter hvert som de kommer inn. Så er ikke særlig ventetid på boken nå.

Jeg hadde aldri trudd for en uke siden at vi skulle jobbe så fort som vi har gjort. Det er faktisk helt utrolig at vi klarte all pakking på 5 dager. Det hadde aldri gått uten all den gode hjelpen fra familien❤️Setter så stor pris på det.

Av alle bøker jeg har signert, har jeg kun skrevet feil i tre av de. Så de ble våre. Det er også fire bøker jeg har skrevet dere istedenfor du, men det fikk gå. De fire bøkene er da unike. Hvem av dere har en slik.

I løpet av noen dager nå, så har alle de som har bestilt fått den i posten. Har allerede begynt å tikke inn beskjeder om at bok er mottatt. Og de ble sendt på fredag. Så går ganske fort. Posten skal fram som det heter.

Nå er også nye produkter til nettbutikken på vei i posten. Så blir litt forandringer der også. Det er også snart Black Week, da blir det litt salg i nettbutikken.

I kveld skal vi jaggu ta oss en øl eller litt vin. Det har vi fortjent syns jeg. Og en liten hvil hører med, før vi setter i gang igjen. Kjelleren må gjøres om, for nå blir peisestuen omgjort til nettbutikk. Møbler skal ut, masse hyller skal inn. Vår lille familiebedrift skal opp å gå. Så er fortsatt spennende tider i vente.

Takk til alle dere som hadde tålmodighet til å vente på boka. Jeg har lært at når neste bok kommer, så skal jeg ikke ha forhåndssalg. Da starter salget når boken er kommet fra trykkeriet. For så mange meldinger det har hvert vær dag de siste ukene, sleit meg ut. Men det trenger man ikke tenke på før til våren.

Nå ønsket jeg dere alle en riktig fin kveld❤️

8 kommentarer

8 thoughts on “FOR EN UKE!!

  1. Godt jobbet alle i hop😊😊Boken er lest opptil flere ganger og gleder meg skikkelig til å prøve ut oppskriftene👍👍Er godt i gang og mer skal det kokkeleres😊Enkle og lettfattelige oppskrifter og det er noe av det beste med hele boken…
    Ha en fin kveld…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *