Avslutningsfest-Fingermat

Categories Bilder, Tapas

I dag har jeg lagd mat til en avslutningsfest. Jeg trur i hvert fall at det var det. De ønsket seg litt fingermat/Tapas. Ingen varmretter utenom saltbakte poteter. Så det har jeg fikset i dag.

Med utetemperatur opp mot 27 grader. En skikkelig varm start på juni har det vært.

Jeg ville prøve noen nye serveringsfat denne gangen. Palmeblad-fat er vakre fat, men de koster litt da. Tenkte de passet fint til denne fingermaten. Man får også disse som tallerken og mindre serveringsboller. Er de ikke stilig?

 

Her får dere litt bilder av det jeg har lagd i dag

Roastbiffsnacks

Asparges & spekeskinke

Melon & fetasnacks

Røykalakssnacks på rugbrød

Kyllingwraps

Scampi agurksnitter med Guacamole

 

Tilbehør

Saltbakte poteter

Focaccia

Aioli

Salsasaus

Smør

Oliven

Tzatziki

15 kommentarer

15 thoughts on “Avslutningsfest-Fingermat

  1. Fantastisk deilig fingermat, var på sommeravslutningen som fikk dette servert.
    Smakfullt, delikat, et syn for øye. ANBEFALES

    1. Ja, de var strålende fornøyd de. Snakket akkurat med hun som kom tilbake med kasser etc. Og Mette ble de alle sammen😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *