CovidTaco

Categories Oppskrifter

CovidTaco med vafler

I et forsøk på å lage en covid-rett, så kom jeg fram med denne. Vi hadde munnbind påbud i kommunen da jeg lagde denne. Og det var en liten påmindelse om at du måtte bruke munnbind!

Dette er en Taco variant. 
Rosa vafler med tacokrydder, vårløk og rødbete-saft.

Jeg stekte kylling strimler og kyllingkjøttdeig i panna. Hadde i taco-mix krydder, litt vann og rødløk.

Vafler legges i munnbind. Har på salatmix.

Deretter fyller jeg på med taco kjøtt. Over har jeg en krydret pastasaus. Rømme, mais, cherrytomat, vårløk. Til slutt rasper jeg over litt parmesan.

En fantastisk god taco middag!

P.S: Hold avstand, vask/sprit hender og bruk munnbind på butikker, kollektiv trafikken og andre plasser der du ikke kan holde 2 meter avstand.

 

Ta vare på dere selv og hverandre, vi har ikke flere å miste.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *