Enkel middag i en travel hverdag

Categories FirstPrice produkter, Kylling, Middag, Restemat

Dette er jo sånn egentlig ikke mye å skrive et innlegg med oppskrift til. Her er halvfabrikat mat når man ikke orker styre så mye på kjøkkenet.

Kyllingnuggets fra Firstprice er helt grei krisemat. Kjøper slike pakker når jeg ser de i halvprisdisken. Greit og ha liggende i fryseren. I dag serverer jeg de med stekt ris og grønnsaker, salat og bearnaise. Selv om man er kokk, så har jeg lov å gjøre det enkelt innimellom jeg også. Her får jeg også brukt litt rester fra kjøleskapet.

Først har jeg kokt litt ris, jeg har vegeta i vannet for mer smak.

Jeg fyller en panne med olje og steker risen til den blir blank. Så tilsetter jeg løk, paprika, mais, chili og gressløk. Krydrer med vegeta og pepper. Lar dette få surre sammen i 3-4 minutter

Bearnaisen koker jeg etter anvisning på pakken. Jeg tilsetter bbq hvitløksolje og pepper. Får med en gang en mye bedre smak.

Nuggets steker jeg i airfryeren.

Ellers har jeg bare litt grønn salat til.

Enkel middag i en travel hverdag.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *