Koldtbord til en 50 års feiring

Categories Bilder, Koldtbord, Tapas

Reklame | Egen reklame (kokebok)

Jeg lagde mat til en 50 års feiring. Litt blanding av koldtbord og tapas var det de ønsket. Jeg er jo ikke så vanskelig å be. Så det gjorde jeg selvfølgelig. Selv om det er veldig travle tider, så må man ta seg litt tid til matlaging også. Ikke blitt så veldig mye av det de siste par ukene. Bloggen har kommet litt i andre rekke, men sånn er det bare.

Jeg har i hvert fall tatt bilder av maten jeg lagde til denne damen og hennes 50 års feiring.

Her er menyen for dagen

Min trofaste hjelper Kokkefruen var selvfølgelig også med, men hun var dessverre ikke helt i form i dag. Så måtte benke henne etter litt. Så da måtte jeg jobbe litt fortere selv, men det gikk helt fint. Så satser jeg på at Kokkefruen blir i bedre form etter hvert.

De var bare 20/22 personer. Så da må man fylle ut fatene med litt frukt og bær. For jeg liker egentlig ikke å dele fat med to forskjellige retter. Jeg har ikke mindre fat en de jeg bruker her, så sånn fikk det bli.

Her kommer en liten bildeserie fra dagen

 

Roastbiff med løk

 

Feta og melonsnacks

 

Røket laks og eggerøre

 

Spekefat

 

Pasta og kyllingsalat

 

Potetsalat

 

Karbonader med løk, kyllingklubber og saltbakte poteter.

 

Asparges og spekeskinke

 

Om du vil bestille min kokebok, kan du gjøre det HER

5 kommentarer

5 thoughts on “Koldtbord til en 50 års feiring

  1. super flott koldtbord 💕👍 gode ønsker og god bedring til kokkefruen.💕❤️ bok er bestilt 👍👍

  2. wow det ser så fantastisk godt ut, nydelig pyntet.
    jeg må spørre, asparges med spekeskinke, varmebehandler du det ?
    jeg trudde ikke at jeg likte asparges,men ovnsbakt ørret med asparges er jo så godt. så takk for det tipset.

  3. Som nybakt 50 åring og mottaker av dette fantastiske koldtbordet har jeg bare lovord å komme med om både mat og mann!! For en service, tilkjørt mat og FOR en mat! Aldeles nydelig alt sammen. Tror jeg rekrutterte fremtidige konfirmasjonsbestillinger og feiringer også! Tusen takk Tom (og Heidi) for at du turde satse og for at du finnes i mitt lokalmiljø. Ikke la nett troll og andre troll knekke deg!! Vi heier på deg!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *