Nytt proteselim fra Corega

Categories Blogg


Corega har kommet med nytt proteselim. Har ikke sett det på apoteket ende, men vi har bestilt på nett. Og jeg har allerede brukt 15 tuber av det.

Corega Power Max. Max hold+fresh

Det er bedre hold og den er fresh står det. Ja, den har faktisk bittelitt bedre hold med mindre mengde. Så den er helt grei, veldig bra.

Så kommer vi til punktet «FRESH» Jeg trur ikke de som utviklet denne, bruker proteselim selv…har i hvert fall en sterk mistanke om det.

Selvfølgelig bra at den er «fresh» men….For meg som limer så ofte som jeg gjør, så er den fresh hele tiden.

La meg forklare nærmere. Jeg spiser mat og drikker et kaldt glass melk. Ja, jeg elsker melk. Se for deg at du akkurat har spist en Mentos. Så tar du deg et glass melk….nam,nam! Da får man Fresh Mentos melk….Ja, dette gjelder ikke bare melk.
Det gjelder alt jeg drikker, brus, kaffe, vann etc. Men det stopper ikke der. Jeg er kokk og skal smake til mat…dere ser hvor jeg vil nå…fiskesuppe med hint av Mentos. Friskt og godt! Nydelig fårikål, mer et lite hint av Mentos…mmmmm…smaker godt!

Sikkert ypperlig til drinker kan jeg tenke meg. Frisk og god drink dette da😊

Er jeg heldig at protesen sitter på en stund, dabber smaken litt bort…ikke helt da.
Så nå føles det ut som om jeg har tannkrem i munnen hele tiden😂

Men, den limer bedre.
Det skal de få et klapp for👏🏼

Hvorfor jeg bruker slikt lim, kan du lese HER

2 kommentarer

2 thoughts on “Nytt proteselim fra Corega

  1. Denne prøvde eg også da den kom, men har gått tilbake til Ultra, fordi? Ja jo den holdt godt, men med en gang eg puttet noe i munnen, spesielt drikk ble limen som gele på en måte og det ble et kliss uten like når eg skulle rense…Ultra ligger der den ligger helt til eg fjerner den når eg pusser tennene. Me oppfatter den nok forskjellig kanskje, men den holdt knallgod så lenge eg ikkje spiser eller drikker 🙂

    Man trenger ikkje fresh tannlim, den bør være 100% nøytral, man pusser jo tennene så det får holde tenker eg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *