Polarbrød mini tacopizza

Categories FirstPrice produkter, Oppskrifter, Pizza, Taco

Et artig liten vri på tacopizza. Dette blir små porsjonspizzaer. Disse er også kjekk og ha liggende på lur i fryseren, god nistemat. Du kan kjøpe ferdig polarbrød, eller bake de selv. Oppskrift på de finner du her

En sulten voksen person spiser 3 av disse. Fruen var mett etter 2. Så da ser dere ca. hvor mye det går.

Du trenger

9 Polarbrød

400 gram Kjøttdeig

1 glass Tacosaus

1 pose Taco kryddermiks

Revet ost, cheddar-miks

0.5  boks Mais

0.5 stk Løk

Tortillachips

jalapeños etter ønske

Koriander (valgfritt)

Tilbehør

Salat

Rømme

Salsasaus

Slik gjør du

Stek Kjøttdeig og bland i Tacokrydder og vann etter anvisning på posen. Når jeg bruker disse posene, har jeg i en ekstra ts med spisskummen. Litt mer smak. Vil du lage eget tacokrydder, finner du oppskriften her

Legg polarbrød på et stekebrett med bakepapir

Ha 1 ss salsasaus på hvert polarbrød

Ha på tacokjøttdeigen, finhakket løk, jalapeños og mais.

Topp det hele med litt ost, ikke overdriv.

Stek på 200 grader i 7-8 minutter. Jeg brukte varmluft

Knus litt Tortillachips over før servering og topp med litt koriander.

2 kommentarer

2 thoughts on “Polarbrød mini tacopizza

  1. Står det oppskrift på disse i boken? .Kjekke å ha i frysen, når en fyser på noe godt, og bor alene, eller noen stikker innom.Må vente litt før jeg kan lage disse, for nå venter jeg på noen kuldegrader, så jeg kan sette maten på verandaen, og Tine av, og vaske fryseboksen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *