Så rik blir jeg av å blogge

Categories Blogg


Nei, rik blir man ikke av å blogge. Kanskje om man hadde 4-500 000 lesere per dag, så hadde det klinget litt i kassa. Men et slikt lesertall er umulig å oppnå her på blogg.no

Jeg får jo noen kroner fra reklamen til Bakeren og kokken også. Og for reklamen her inne på blogg.no

Selv om det ikke er så høye beløpene (utenom i november og desember)så hjelper jo alt på.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere hva jeg har tjent på bloggen i år

I januar

I februar

I mars

Så langt i april

Så dette er ikke noe å bli rik av akkurat😂

20 253 kr så langt i år. Så litt blir det jo. Dette er jo penger som går rett inn i firma vårt. Så det er jo ikke jeg som får de.

Da fikk dere et lite innblikk i hva jeg tjener på disse oppskriftene på bloggen. Det er nok litt mer penger i kokebøker og nettbutikken vår😊

10 kommentarer

10 thoughts on “Så rik blir jeg av å blogge

  1. Siden du har firma regner eg med at du kan fakturere selv, eg bruker Frilans Finans; Har konto der, de sender faktura for meg når eg har registrert hver mnd. Nesten halvparten forsvinner jo i skatt og 6% til dette firmaet – Antar at nesten halvparten forsvinner for deg også? For min del er den fine “lommepenger” som går rett i Hobbyrommet 🙂 Alt extra er jo gøy 🙂

    1. Ja, fakturerer selv. Vi har brukt Conta, men gått over til Tripletex nå siden vi har vokst sånn. Har regnskapsfører også. Var hun som ville ha oss over på Tripletex. Conta fungerte i starten, men med nettbutikk og straks fysisk butikk. Så er Conta for dårlig😊

  2. Ja, du tjener i alle fall mer enn meg. For jeg tjener ingenting 😀 Men din innsats på blogg daglig skulle gitt deg litt mer uttelling tenker jeg. Før tjente de rimelig mye i reklame tror jeg, i gullalderen til rosajentene 🙂 Det er ganske endret.

    1. I november og desember er det høyere utbetalinger for reklame. Da har jeg opp mot 30 000 i måneden.

  3. Eg har nettopp oppdaga bloggen din, og tipsar stadig vekk mine fire døtre og alle på jobben om den.
    Eg trur du skal være tålmodig, så blir det nok større pengar av det.
    Men oppdaterer du dagleg, så trur eg du brenn deg fort ut.
    Bedre med to gode innlegg i veka, enn at eitt og anna blir litt uinspirert.
    Vil du vite kva erfaring eg har med blogging, sjekk Maratonmannen på bt.no.
    Den hadde 7000 følgarar, og det var i 2012.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *