Varm sjokolade (kinderegg overraskelse)

Categories Drikke, Oppskrifter, Påske

Hva er ikke bedre en varm sjokolade på kvelden eller tur i fjellet. Her har jeg lagd en liten kinderegg overraskelse som du legger rett i varm melk. Så gøy med noen overraskelser inni, dette vil de unge sette pris på.

Du trenger

Varm melk

Kinderegg

O`boy

Marshmallows (Helst små, men du kan dele opp store slik jeg har gjort her)

Slik gjør du

Først må du åpne kinderegg uten at de går i stykker. Jeg har brukt en skarp kniv for å åpne de forsiktig.

I den ene delen fyller du på med O`boy

Så fyller du i litt marshmallows. Har du bare store slik jeg har, kan du dele de opp. Mindre biter er mer gøy enn en stor.

Så varmer du f.eks: en kniv eller stekespade av stål, denne bruker du til å smelte sammen egge. Før den forsiktig rundt skjøtene. Pass på at det blir rett, så det ikke blir sprekker der O`boy renner ut.

Sett kinderegga kaldt fram til du skal bruke de.

Varm opp melk eller om du har med varm melk på termos. Fyll melk i et glass eller krus som tåler varme.

Slipp oppi kinderegg å se det løse seg opp. Fram popper også marshmallows.

Da er det bare å kose seg. Pass på! Det er varmt

4 kommentarer

4 thoughts on “Varm sjokolade (kinderegg overraskelse)

    1. Tenkte det ville være litt gøy😊Og da klarer jeg ikke dy meg, må prøve😁Så da blir det oppskrift vet du😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *