Årets beste gaver var fra dere følgere❤️

Categories Blogg

Jeg vil takke alle dere følgere for året som har gått. Takket være dere er jeg der jeg er nå. Uten dere hadde jeg ikke fått gitt ut kokebok i år. Takket være dere får jeg nye tenner i 2024.

Takket være dere så har jeg vært på 1.plass på blogg.no i 361 dager dette året.

Takket være dere har jeg turt å utfordre meg selv litt mer. Takket være dere har jeg tjent noen kroner på reklame på bloggen og hos Bakeren og kokken.

Takket være dere som har kjøpt boken min, så får jeg nå gitt ut nye bøker i 2024. Og takket være dere som kjøpte boken, fikk vi startet nettbutikk i år også.

Takket være dere har også jeg lært mye innen matverden. Gjennom tips fra dere, ønsker fra dere etc. Det har utfordret meg til å lage mange nye spennende oppskrifter. Prøvd nye ting som jeg ikke har prøvd før, og tenke litt utenfor boksen innimellom.

Takket være dere så har følgertallet mitt på Facebook økt fra 19 000 til over 37 000 dette året.

Takket være dere ble jeg nominert til Vixen i år. Selv om det ikke ble finale, så var jeg en av femti nominerte.

Ja, det er mye jeg kan takke dere for kjære følgere. Dere har fulgt oss tett i året som har gått. Dere har vært med på alt som har skjedd.

Jeg takker og bukker så meget meget mye. Ja, kan neie og snu meg i ring også. 

Håper dere har hatt et fint år, og at neste år blir enda bedre❤️

Godt nytt år💥

13 kommentarer

13 thoughts on “Årets beste gaver var fra dere følgere❤️

  1. Jeg ønsker dere begge et riktig Godt nyttår, og håper at det “helsemessig” blir et bedre 2024 for dere. Ta livet liiiiiiitt roligere, og fortsett å ta vare på hverandre opp i alt “kjører”! Varm klem❤️

  2. På årets siste dag vil jeg takke for alt du deler med med oss følgere, da mener jeg ALT! Hele familien stiller opp for oss følgere, det er bare helt utrolig❤️ Så ønskes dere alle alt godt for 2024, god helse og fremgang med planer for det nye året. Varm klem til dere alle❤️

  3. Ønsker deg og hele familien ett riktig godt nyttår.
    Gledes til å følge deg/ dere i 2024 også. 😃😃

  4. Takk for alt du har delt med oss på Godt og Vondt. Du fortjener all Ære. Helt utrolig hva du har klart fra bonn til Topp. Nå gleder jeg meg til kakebok og at du smiler med nye tenner. Håper lykken fortsetter også i 2024.Godt Nyttår til deg og hele gjengen din💝

  5. Hei Tom! Jeg fortsetter å heie på deg! Og jeg unner deg framgangen av hele mitt hjerte! Alt godt ønskes deg og familien din❣️

  6. Og alt har du fortjent! 💕
    Godt nyttår til dere fra en som har vært der du har vært og nå har “Volvo, enebolig og hund”!
    Det ordner seg for kjekke folk.
    Klem

  7. En stor takk til deg for at du takker oss følgere. Men grunnen til at vi følger deg, er nok nettopp deg, så det er vi som bør takke for at du står på og deler kunnskap og gode matretter med oss.
    Så takk for alt for året som nå går over i historien, og et godt nytt spennende år for deg og dine.
    Liv

  8. Godt nytt år til deg og dine!
    Håper helsen blir bedre i det nye året.
    Takk for superfine oppskrifter og gode tips.

  9. Det er vi som skal takke deg! Et riktig godt nytt år, ønskrs deg og dine! 🥰🥳🥂🍾🎶🎊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *