Enkle hvitløksbaguetter

Categories FirstPrice produkter, Frokost, Lunsj, Oppskrifter

Til disse enkle hvitløksbaguettene bruker jeg halvstekte baguetter. Jeg laget et enkelt hvitløkssmør først.

Da har jeg brukt 100 gram smør, 2 hvitløksfedd og litt gressløk.

Hvitløk og gressløk fin kuttes og blandes med smøret. Så lar jeg det stå på benken et par timer.

Når baguetten skal stekes, snitter jeg de slik du ser på bilde.

Så smører jeg godt med hvitløkssmør i snittene.

Jeg drysser også på litt parmesan før jeg steker de. Jeg bruker disse posene, for det er billigere til vår forbruk.

Så steker jeg de etter anvisning på pakken.

La de stå noen minutter før du serverer de. Enten hele eller oppkuttet.

1 kommentar

1 thought on “Enkle hvitløksbaguetter

  1. Takk for tips 👍
    Når du skriver smør = meierismør og ikke Melange
    Meierismør er kjempe godt, men blitt såååååå dyrt.
    God helg. Nyt dagene og digg inn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *