FiskeTaco-sjarker

Categories FirstPrice produkter, Fisk, Middag, Taco, Vegetar

En deilig tacovariant med torsk. Jeg lagde denne middagen som båter, syns det passet. Tidligere i dag lagde jeg først guacamole. Den blir bedre om den får stå en stund. Linken på den finner du her:

https://tomsmatprat.blogg.no/guacamole.html

Du trenger til denne middagen:

  • Taco båter, enten tortilla eller skjell
  • Guacamole
  • Torskefilet uten skinn og bein
  • Tacokrydder
  • Rømme
  • Lime
  • Salatblader

Slik gjør du det:

Lag guacamole, linken finner du oppe i innlegget.

Hell tacokrydder på en tallerken

Del torsken i mindre biter

Vend torskebitene i tacokrydderet

Stek de i en stekepanne med smør. Et par minutter på hver side.

Varm tacobåtene

Legg litt salat i hver båt

Fyll på med guacamole, torsk, rømme og lime

Jeg har lagd små seil med selleriblader og cocktailpinner. Bare for moro.

Du kan selvfølgelig fylle med andre ingredienser om du ønsker. Jeg vil ikke ha det helt likt som taco med salsa, tomat, agurk, mais etc.

Da er det bare å servere

4 kommentarer

4 thoughts on “FiskeTaco-sjarker

  1. TACOSJARK er definitivt et ord jeg kommer til å stjele og bruke til mine egne formål. (Sannsynligvis vil jeg prøve en variant av oppskriften også.)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *