Fylte halloween hothead-paprika

Categories Grønnsaker, Halloween, Middag, Oppskrifter

Må jo ha det litt morsomt på en dag som Halloween. Så her et lite tips. Du kan jo fylle med hva du måtte ønske.

Jeg har skjært ut øyne og munn i paprika.

Jeg har kokt litt ris med farge.

Og stekt biffstrimler på panna med litt løk, hvitløk, chili og purreløk. Krydret med vegeta

Risen fyller jeg nedi paprikaene. Så fyller jeg i kjøttblandingen. På toppen har jeg på ost og oregano.

Så setter jeg toppen på plass igjen, men jeg bytter på fargene.

Så steker jeg de i ovn på 200 grader i 15-20 minutter.

Som saus har jeg pastasaus på glass. Har bare oppi litt ekstra krydder og rødfarge. Skal være blod skjønner dere…lol

Jeg setter horn på hodene med chili og tannpirker etter de er stekt.

Da er det bare å servere

1 kommentar

1 thought on “Fylte halloween hothead-paprika

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *