Kjøttpølser-en god hverdagsmiddag

Categories FirstPrice produkter, Middag, Middagstilbehør, Oppskrifter, Svin

Kjøttpølser kan brukes til så mangt, og innimellom er det jaggu godt å bare steke de på pannen også. Har man et godt tilbehør blir dette fort en vinner. Jeg har brukt Firstprice sine kjøttpølser. Var tilbud på de og hadde lyst på pølser. Så ikke noe å tenke over da.

Som tilbehør her har jeg stekte båtpoteter. Poteter kuttet i 4 og lagt i en ildfastform. Drysser godt med olje over og krydrer med vegeta, paprika og sprøstekt hvitløk. Potetene stekes på 200 grader i ca. 30-40 minutter.

Pølser deler jeg i to, så steker de i en panne

Jeg har også litt grønnsaker. Jeg kutter opp litt rødkål og løk. Noen broccoli fra fryseren. Dette surrer jeg sammen i en panne med smør noen minutter. Jeg fyller på med litt grønnkålmiks for å buke litt rester. Krydrer kun med litt salt.

Jeg har også litt syltet rødløk og rabarbraketchup til. Da er det bare å servere

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *