Ku(le) Halloweenpoteter

Categories Grønnsaker, Middag, Oppskrifter

En morsom og smakfull middag med bakepoteter. Bakepoteter er stekt og avkjølt litt på forhånd.

Jeg kutter av toppen på poteten og tar ut innmaten med en skje. Ta vare på innmaten, den kan du lage for eksempel potetmos av i morgen. Eller du kan lage mos av den nå, farge den litt grønn. Og bruke som gress på serveringsfatet.

I en bolle blander jeg egg, løk, aromasopp, mais, vårløk, revet ost, fløte og skinke. Og litt krydder. Bruk det du bruker vanligvis til omelett. Du bestemmer.

Eggeblandingen fyller jeg så oppi poteten

Steker de i ca. 20 minutter på 220 grader

Når de fylte potetene er ferdig stekt, setter jeg på toppen igjen.

Så fester jeg horn. Her bruker jeg små chili. Jeg har også øyner på. Dette er kakepynt øyner som du får kjøpt i diverse butikker.

Da er det bare å servere disse ku(le) potetene.

1 kommentar

1 thought on “Ku(le) Halloweenpoteter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *