En rask og god måte å lage små pizza på. Passer fint til litt travle dager, eller om man er litt sliten. Du velger selv hvilken kjøttdeig du vil bruke. Her har jeg brukt svin.

Du trenger

(9 polarbrødpizza)

9 polarbrød. Jeg bruker hvete

400 gram kjøttdeig

1 pakke hakkede tomater

0.5 stk rødløk

0.5 stk Paprika

2 vårløk

75 gram champignon

200 gram revet ost (jeg bruker cheddar)

Olje til steking

Salt

Pepper

Paprikakrydder

Basilikum

Pizzakrydder

Slik gjør du

Stek kjøttdeig i en panne med olje. Jeg har i krydder nå. Jeg vet mengden jeg trenger, men du kan smake til kjøttsausen etterpå etter eget ønske.

Kutt opp grønnsakene og la de få frese litt sammen med kjøttet.

Ha i hakkede tomater og la det koke inn i 5 minutter. Smak til om du ønsker litt mer krydder

Finn fram et stekebrett med bakepapir. Legg på polarbrød.

Fordel kjøttfyllet på alle brødene

Topp med litt ost og pizzakrydder

Stekes på 220 grader i ca. 10 minutter

Da er det bare å servere

4 kommentarer

4 thoughts on “PolarbrødPizza

  1. Disse har jeg laget i dag. De hadde ikke hvete polarbrød på butikken, så det ble havre. Men var veldig godt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *