Restemiddag i dag

Categories Restemat

I går hadde vi kyllingboller og potetmos til middag. Og det ble litt rester igjen. Jeg hadde også litt andre ting jeg måtte bruke opp. Sop i hop blir ofte gode middager det.

Det jeg brukte her var:

Kymlingboller

Potetmos

Grønnkålmiks

En skvett fløte

Litt paprika

Litt mais på boks

Gressløk

Chilipaste

Litt løk

Litt salat

Slik lager jeg sop i hop av dette:

Jeg blander oppkuttet løk og paprika, Gressløk og mais sammen med potetmos.

Former små kaker som jeg steker i en panne med masse smør.

Jeg freser Grønnkålmiks og kyllingboller i en panne.

Blander litt Chilipaste i fløten og heller over. Lar dette koke inn et par minutter.

Serverer med litt salat og dressing. Fort gjort, og smaker godt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *