TortillaPizza -raskt & enkelt-

Categories FirstPrice produkter, Kosemat, Oppskrifter, Pizza

TortillaPizza er en enkel pizzavariant der man bruker tortillalefser som bunn. Så fyller man på akkurat det man ønsker. Du kan bruke hvit pizzasaus, eller rød. Jeg har halvparten av hver her. Og jeg bruker pastasaus på glass som jeg hadde stående. Jeg hadde også litt grønnkål som måtte brukes. Det la jeg på de med hvit pizzasaus. Vil du ha oppskrift på hvit pizzasaus. Så finner du den her: Hvit pizzasaus

Dette blir ikke en eksakt oppskrift. For dere velger selv hva og hvor mye dere vil ha på hver pizza. Det holder som regel med to slike per person. Om du ikke er storspist da.

Her har jeg lagd 8 stykker med FirstPrice lefser. Så lagde jeg 4 små glutenfri

På de med hvit pizzasaus så hadde jeg på saus, revet ost, mais, grønnkål, kjøttdeig, gressløk og pizzakrydder. Jeg steker ikke kjøttdeigen først. Så lenge den ligger på toppen, tar stekeovnen seg av det.

På de med rød pizzasaus hadde jeg saus, ost, løk, vårløk, kjøttdeig, gressløk og pizzakrydder

Jeg steker alle tre brettene samtidig med varmluft. 220 grader i ca. 12 minutter. De skal bli litt sprø i kantene.

Da er det bare å kose seg

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *