Bbq-nanpizza

Categories Oppskrifter, Pizza

Nanbrød er nydelige som pizzabunner. Jeg baker ofte nanbrød med litt urter i, for ekstra smak. Her har jeg lagd Bbq-nanpizza. Pizzasausen er hjemmelaget bbq-saus.

Oppskrift på mine nanbrød finner du her

Oppskrift på min bbq-saus finner du her

Så til selve pizzaen.

Her bruker jeg ferdig strimlet og marinert bbq-kylling på pizzaen. Sammen med løk, paprika, mais og cheddar/mozarellamix

Jeg har først bbq-saus på bunnen(e)

Så har jeg osten. Jeg overdriver ikke med ost.

Fyller så på løk, mais, paprika og kyllingstrimlene. Ingenting stekes på forhånd. Så lenge fyller ligger over osten, så stekes det i ovn.

Jeg topper med litt pizzakrydder, før jeg steker de 7-8 min på 220 grader, varmluft.

Litt basilikumblader på toppen før servering

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *