Mine topp 10 oppskrifter fra bloggen

Categories Oppskrifter


Av så mange oppskrifter på bloggen, er det litt vanskelig å velge favoritter. Men jeg har plukket ut 10 oppskrifter som jeg liker veldig godt. Jeg har jo fordelen med at jeg har spist absolutt alle rettene jeg har oppskrifter av. Jeg kårer ikke 1-10. Jeg tar de i vilkårlig rekkefølge. Og jeg går kun etter smak.

Den første på topp 10 listen er en kyllinggryte. En nydelig Bali-gryte som får Toro sin gryte til å smake såpebobler i forhold. Oppskrift finner du HER

Den neste på listen kommer her. Og det er seibiff i fløtesaus. Det er en rett som jeg aldri blir lei. Oppskriften finner du HER


Den neste retten jeg vil få fram i lyset er hønsefrikassé. Dette er en av mine barndomsfavoritter. Oppskriften finner du HER

Den neste på listen er en fantastisk kjøttgryte. Jeg har lagd flere varianter av denne retten. Her kommer den beste av de. Oppskrift finner du HER

Vi kommer ikke unna svineknoke/skinkeknoke på listen. Denne har jeg også lagd flere varianter av. Her kommer en god en. Oppskrift finner du HER

Så skal vi over til en entrecôte. Denne var fantastisk god. Oppskriften finner du HER

Så litt mer fisk folkens. Dette er en nydelig variant av plukkfisk. Oppskrift finner du HER

Så litt deilig tradisjonsmat. Flesk og duppe. Også en rett som bringer fram barndomsminner. Oppskrift finner du HER


Den neste på lista er en gryte. En nydelig gryte med lam. Nesten ubeskrivelig god. Oppskriften finner du HER


Den siste på topp 10 listen kommer her. Vi skal til det våte element, og fisk igjen. Lettsalta torsk må selvfølgelig være med på listen dere. Oppskrift finner du HER

Så her har dere mine favoritter. Jeg kunne nok skrevet mange flere, men måtte jo begrense det litt. Kanskje du fant noe som frister? Har du en favoritt oppskrift fra bloggen min? Kommenter gjerne.

3 kommentarer

3 thoughts on “Mine topp 10 oppskrifter fra bloggen

  1. Takk for tips. Disse må jeg prøve👍Tror det første jeg lager blir flesk og duppe. Merkelig nok har jeg aldri spist det🤗 I barndommen på Hedmarken bar «klubb og duppe» min favorittmat😅 Det vet du sikkert hva er……

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *