10 Tex-mex favoritter fra bloggen

Categories Oppskrifter, Taco, Tex-mex

Så lenge vi har ungdommer i hus, kommer vi ikke unna tex-mex mat. Om en generasjon til, vil dette være tradisjonsmat i Norge også…dessverre. Men det finnes jo noen gode varianter også. Og jeg har plukket ut noen av de beste jeg har på bloggen min. Om du har noen favoritt fra bloggen, kommenter det gjerne.

Nachos er en god tex-mex middag. Og denne nachosen er en av mine favoritter. Oppskriften finner du HER


Man kommer jo ikke unna taco. Og taco har jeg mange varianter av på bloggen. Her er kommer noen av de.

Den første på listen er en tacovariant av terteskjell. Denne syns jeg ble utrolig god. Oppskrift finner du HER

Den neste på listen er en nydelig tacobaguett. Oppskrift finner du HER

En annen god tacovariant er laksetaco. Oppskrift finner du HER

Den neste av mine favoritter er en tacograteng. Her er litt utradisjonell taco, men utrolig god. Oppskrift finner du HER


Jeg har en nydelig tacopai på listen også. Denne er skikkelig sprø og god. Oppskrift finner du HER

Jeg tar med en tacovariant til. Jeg har ennå flere på bloggen, men de kan du jo finne selv. Søk på taco i søkefeltet øverst på bloggen. Dette er en innbakt taco, en taco-donut. Oppskrift finner du HER

Den neste tex-mex retten jeg tar med, er en gryterett. En skikkelig hjemmelaget meksikansk gryterett. Oppskrift finner du HER


Så kommer en meksikansk lasagne. Denne er utrolig god. Oppskrift finner du HER

Den siste jeg tar med på listen er jo en slager for de fleste. En nydelig chili con carne. Oppskrift finner du HER

Håper du fant noe som frister

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *