Topp 10 bakverk på bloggen

Categories Baking, Oppskrifter


Det er mange bakverk på bloggen, og jeg syns alle er fantastiske. Om ikke hadde jeg ikke publisert de. Her har jeg plukket ut noen av mine favoritter. Kanskje du finner noe som frister.

Melkesjokoladekjeks

Disse kjeksa må selvfølgelig med på listen. De er jo bare sykt gode. Oppskriften finner du HER

Rømmekake med epler

Denne kaken er utrolig god. Og den holder seg saftig lenge. Oppskrift finner du HER

Innbakte horn

Disse horna er så digg. Og de er så kjekke og ha liggende på lur i fryseren. God niste og turmat. Oppskrift finner du HER

Melkesjokoladekake

Dette er en av de mest leste oppskrifter på bloggen min. En nydelig kake. Oppskrift finner du HER

Grytebrød

Dette eltefrie grytebrødet er jo bare så godt. Det er noe alle burde prøve. Oppskrift finner du HER

Samisk brød

Dette brødet minner mye om polarbrød. Det er så saftig og godt. Oppskrift finner du HER

Nanbrød

Disse nanbrødene med urter er god. Og er et nydelig tilbehør til indisk, gryter, supper eller dom pizzabunn. Oppskrift finner du HER

Gulrotrundstykker

Nydelige og saftige rundstykker med gulrot. Oppskrift finner du HER

Flettloff

Nydelige fletteloff som du kan fylle med herlig valgfritt pålegg. Oppskrift finner du HER

Tangzhongboller

Skikkelig saftige boller. Disse holder seg saftige i opptil 3 dager. Nydelige spør du meg. Oppskrift finner du HER

2 kommentarer

2 thoughts on “Topp 10 bakverk på bloggen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *