Ukesmeny uke 18

Categories Oppskrifter


Da er det klart for ny uke igjen. Og siden mandag er 1. mai, og alt er stengt. Starter jeg forslagene fra tirsdag denne uken. Kanskje du finner en middag som frister eller gir deg noen gode ideer. Uansett håper jeg dere får en strålende uke.

Tirsdag

Ovsbakt torsk

Dagens forslag er en nydelig middag. Ovnsbakt torsk er en av favorittene til kokkefruen. Oppskrift finner du HER

Onsdag

Pastasuppe

Onsdag er suppedag. Og i dag er det en nydelig suppe som forslag. Oppskrift finner du HER

Torsdag

Fiskegrateng

I dag er det en nydelig fiskegrateng som forslag. Denne lagde yngstejenta, og den ble utrolig god. Oppskrift finner du HER

Fredag

Meksikansk gryterett

Denne gryteretten er utrolig god. Og den perfekte helgematen. Oppskrift finner du HER

Lørdag

Moussaka

En nydelig lørdagsmiddag dette. Den tar litt tid å lage, men absolutt verd det. Oppskrift finner du HER

Søndag

Bbq-marinerte svinekoteletter

En nydelig kotelettmiddag dette. Disse kan du også steke på grill om du ønsker. Oppskrift finner du HER

2 kommentarer

2 thoughts on “Ukesmeny uke 18

  1. Jeg er rett og slett imponert over konseptet ditt – og ikke minst den faglige kvaliteten. Men jeg har et lite personlig ønske, det er:

    Håper du finner mulighet for å “blande” inn mer av naturlige, norske, råvarer. F.eks noe så enkelt som tyttebær. Hvorfor ikke “tyttebærisert” istedet for “tomatisert”? Tyttebær er en utrolig flott råvare, det finns neste ikke kombinasjonsmuligheter der den ikke kan være med.

    1. Takk for det og takk for innspill😀Grunnen til at jeg ikke bruker mer tyttebær, er at kun 2/5 i huset spiser det😂Kun yngstejenta og jeg som spiser tyttebær. Og siden maten på bloggen er den vi spiser hjemme. Så må jeg føye meg etter hva de andre spiser😂Bruker det innimellom da😋

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *